מרץ 07 2015 3Comments

הגנות מנועים

מדוע יש צורך בהגנת המנוע מפני עומס יתר? על שלט המנוע מצויין זרם עבודה של המנוע בהעמסה מלאה, תחת הכינוי זרם נומינלי – In. עבודת המנוע בזרם/עומס נומינלי אינה גורמת לו כל נזק, למעט בלאי טבעי. עבודת המנוע בעומס/זרם יתר לאורך זמן, יכולה לגרום נזק למנוע ולקווי הזינה שלו עקב התחממות יתר. כדי למנוע חימום יתר של המנוע יש להגן עליו בפני עומס/זרם יתר. מניסיון מצטבר במנועים בהספק 37kW ומעלה עולה כי עיקר הנזק הנגרם למנועים נובע מהסיבות הבאות: יתרת זרם 30% זיהום ואוירה קורוזיבית 19% הפסקת פזה 14% תקלת מיסבים 13% טמפ’ סביבה גדולה מדי 10% תקלות ברוטור 5% שונות 9% ניסיון זה מלמד כי מעל 50% מהשבתות המנועים נובעות מחום יתר. אם לא מתחשבים בשחיקת חלקים כמו מיסבים,

תוכן זה פתוח רק לחברים רשומים של האתר.

חברים רשומים, בצעו כניסה בלינק הבא - כניסה למערכת

רישום משתמש חדש
captcha
*שדה חובה

arielsegal

תגובות סגורות.