#114970

matanturji
משתתף

בס”ד

שלום אריאל. החלטתי בסוף לרכוש בקר החלפה אוטו מסוג Datakom dkg107 . רציתי לוודא שאכן הבנצי נכון את סכמת חיבורי הפיקוד המצורפת.

בגנרטור יש לי פלאג עם 5 פינים של פיקוד התנעה.

1. נק מס 5 בבקר זה הcommon שמגיע מפלאג הats של הגנרטור?

2. נק מס 10 זה סגירת מעגל יבש כדי שהבקר נותן פקודה להניע את ההנרטור?

3. נק מס 4 זה חיווי על דלק שהתרוקן בגנרטור?

4. נק מס 3 חיווי על חוסר שמן בגנרטור?

5. אם אני רוצה להוסיף טיימר על מנת לשלוט בהשהייה שבין הגנרטור לח”ח וההפך. איפה אני צריך לחבר אותו?

6. האם מומלץ לחבר למערכת מטען מצברים על מנת שיהיה מצבר טעון כל הזמן זמין להנעה?

7. האם ידוע לך אם ההקר הזה מגיע עם שנאי מתח ל13 וולט על מנת להפעיל אותו?

תודה רבה רבה.