#120314
Eton
משתתף

ענין הההגדלה מתבצע ב2 מישורים 

הראשון מסחרי – מול מחלקת שירות לקוחות בכל פלטרומה מייל ,טלפון ,103 להזמנה ותשלום בגין הגדלה .

 

בלינק הבא https://www.iec.co.il/electricityprofessionals/pages/electricityquality.aspx

באתר של חברת חשמל בלשונית למקצוען 

קיימים מסמכים עם נושאים רבים וטובים, טכניים לכל איש חשמל בין מבצע ,מתכנן או בודק 

סוגי נישות ,תחנות ,הגנות ,וועדות פרושים עד 2018 עוד ועוד  

בינייהם מסמך תהליך הבדיקה .

ולבסוף תכין את הכבל “החדש” מהלוח ועד הבית ,ביום הבדיקה לפני שהבודק מגיע תכין את קטע החפירה האחרון  ,כך שבבוא הבודק יפתח לך את הפילר ואתה תכניס אותו פנימה .