4 בפברואר 2022 בשעה 14:47
#120314
משתתף
ענין הההגדלה מתבצע ב2 מישורים
הראשון מסחרי – מול מחלקת שירות לקוחות בכל פלטרומה מייל ,טלפון ,103 להזמנה ותשלום בגין הגדלה .
בלינק הבא https://www.iec.co.il/electricityprofessionals/pages/electricityquality.aspx
באתר של חברת חשמל בלשונית למקצוען
קיימים מסמכים עם נושאים רבים וטובים, טכניים לכל איש חשמל בין מבצע ,מתכנן או בודק
סוגי נישות ,תחנות ,הגנות ,וועדות פרושים עד 2018 עוד ועוד
בינייהם מסמך תהליך הבדיקה .
ולבסוף תכין את הכבל “החדש” מהלוח ועד הבית ,ביום הבדיקה לפני שהבודק מגיע תכין את קטע החפירה האחרון ,כך שבבוא הבודק יפתח לך את הפילר ואתה תכניס אותו פנימה .