פורום חשמל

הדיון הזה מכיל 2 תגובות, ויש לו 3 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה ע״י  arielsegal לפני 2 שנים, 3 חודשים.

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #105634

    yossi69
    משתתף

    שלום,

    לא ראיתי את הרכב, דיברתי טלפונית עם הלקוח…..

    רכב שעליו יש יחידת קירור שניתנת להפעלה גם ע”י מתח 230/400 וולט (ישנו שקע ת”פ 5 פינים אדום בגוף הרכב) צריך לעבור טסט לרכב.

    במבדק בקשו אישור מבודק חשמל….כבר התקדמו .

    1. המערכת חדשה יצאה כך מהחברה, למה לא דאגו לחבר שנאי מבדל ?
    2. השקע ת”פ מזין א. שנאי 230/12V להפעלת מאווררים ב. מדחס קירור ת”פ (הכל על יחידה אחת) .
    3. למה לדעתכם יש צורך בהזנה ת”פ (כבל מאריך מהעסק), זהו מדחס כמו של מקרר ביתי ?
    • הדיון הזה עודכן לפני 2 שנים, 3 חודשים ע״י yossi69.
    #105650

    Ram_Lavi
    משתתף

    היי יוסי

    כתבת שקע, האם התכוונה לתקע בגוף הרכב, הרי שאם אתה מזין משהו זה תקע ולא בית תקע.

    אני לא מכיר את המערכת שאתה מדבר עליה אבל לי יצא לחבר הזנה למשאית קירור שכאשר היא בתנועה מערכת קירור א היא זו שאחראית על הקירור וכאשר היא נייחת מערכת קירור ב אחראית על הקירור (אין קשר בין המערכות)

    מערכת ב הייתה ת”פ בגלל שהמדחס שהותקן הוא ת”פ (כל מתכנן והשיקולים שלו)

    ההזנה הייתה כאמור מבית תקע במקום עגינת המשאית

    לגבי הגנה בפני חשמול, לדעתי ניתן להתייחס אל המשאית כמו אל מכונה אבל עדיף להתייחס אליה כאל מבנה ארעי ולהגן בעזרת מפסק מגן

    #105673

    arielsegal
    מנהל בפורום

    שלום,

    רם צדק בכל מה שפירט.

    אכן נדרשת הזנה מרשת החשמל בעת שהמשאית בחניה. הזנה זו מחוייב במפסק מגן. יתרה מזו אני מעדיף שלא יהיה מתח בבית התקע כל עוד הוא אינו מחובר למשאית (באמצעות מגע פיקוד נוסף בבית התקע).

    לאור נסיוני קורה לא פעם שבית התקע יושב בשלולית מים או נרטב בימי גשם 

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.