אריאל בוקר טוב,
*קיים חניון על קרקעי בן 5 מפלסים
*ידוע כי המפלסים מוגדרים כאזורי אש נפרדים (עפ”י יועץ בטיחות אש)
*במרכז החניון קיים פיר חשמל אנכי (החודר דרך כל חמשת המפלסים) בו רצה סלמת לכבילת חשמל.
*בתחתית הפיר לוח ראשי לחלוקת חשמל לעמדות טעינה לרכב, המזין (דרך הפיר) מעגלים (קווים) ללוחות משנה לחלוקה לעמדות טעינה לרכב – לוח משנה בכל מפלס בחניון בסמוך לפתח יציאה מאותו מפלס רלוונטי של הפיר.
נשאלת השאלה
האם בנוסף לאיטום המעברים בין הקומות
בחומר עמיד באש (למשך זמן כנדרש מחלקי המבנה שאותם חוצה המובל),
לאטום גם את המעברים דרך הקירות
(אותם מעברים מהם כבילה במובל יוצאת ממפלס מסויים בפיר האנכי אל עבר לוח משנה לחלוקת חשמל לעמדות טעינה לרכב הנמצא באותו מפלס מסויים);
או שמא, לאור הרשום לעיל, ניתן להסתפק רק באיטום המעברים בין הקומות.
תודה מראש על התייחסותך,
אלעד