פורום חשמל

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #106089
    eladfic
    משתתף

    אריאל צהריים טובים,

     

    אחד הפרוייקטים שאני מטפל בהם מבוצע בשלבים. <br />בשלב הראשון מבצעים את מבני (מבנים תת קרקעיים בעלי מספר מפלסים תת”ק) הפרוייקט ברמת בטונים ופתחים (טיח וצבע מבוצע בשלב שני מאוחר יותר ומערכות תבוצענה בשלב השני).

    נדרשנו לתכנן מאור זמני וכוח זמני לתקופת העבודה של השלב הראשון ולתקופת המעבר עד לשלב השני – תקופת המעבר עלולה להיארך כשנה.

    1. נשאלת השאלה האם בתי התקע הזמניים אותם אנו מתכננים לתקופת העבודות שצויינה בתוך המבנים חייבים להתאים לת”י 1109 או שמא ניתן להשתמש בבתי תקע המתאימים לת”י 32. אדגיש כי אתר העבודה שומר על סטטוס אתר עבודה עד לתום כל העבודות בפרוייקט (אזרחיות ומערכות).
    2.  שאלה נוספת בעניין, האם בתי התקע בקרוואנים של מחנה הקבלן של עבודות השלב הראשון חייבים להתאים לת”י 1108 או שמא ניתן להשתמש בבית תקע המתאימים לת”י 32.

    תודה מראש על תשובתך,

    #106090
    eladfic
    משתתף

    *1108 התכוונתי ל-1109<br /><br />3. שאלה נוספת:  האם תקנה 8.א’ העוסקת בהכרח לשימוש בבתי תקע המתאימים לת”י 1109, כפי שרשום בתקנות החשמל (מתקן חשמלי ארעי באתר בנייה במתח שאינו עולה על מתח נמוך) תקפה לגבי מבנים סגורים שמבוצעים באתר הבנייה, כאשר מבנים סגורים אלה מיועד לשימוש עתידי והם בפרט לא ארעיים?

     

    הרבה תודה מראש,

    #106110
    arielsegal
    מנהל בפורום

    שלום,

    להזנת מכשירים וציוד שנועד לשימוש בתוך המבנים ניתן להשתמש בבתי תקע בתקן ישראל 32.

    ציוד המוזן מהמבנים ומשמש באתר הבניה, או מלוחות הפזורים בשטח האתר יכילו בתי תקע בתקן ישראל 1109.

     

    #106133
    eladfic
    משתתף

    מודה לך מאד אריאל

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.