פורום חשמל

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #121907
    Power
    משתתף

    שלום אריאל וחברי הפורום.

    קיים מנוע תלת פאזי ,סלילים מחוברים למשולש.

    שאלה, האם אפשר להגן על הזליגה לגוף המנוע בעזרת פחת? או זה אפשרי רק במנועים סלילים מחוברים לכוכב?

    תודה.

    ‫קבצים מצורפים (ניתן להוסיף קבצי JPG, GIF, PNG, PDF):
    #121908
    Timur
    משתתף

    זה לא משנה איך מחובר , בזליגה או קצר לאדמה (הארקה) פחת יפעל.

    #121916
    arielsegal
    מנהל בפורום

    שלום,

    אכן כמו שנכתב על ידי טימור, אין חשיבות לשיטת חיבור סלילי המנוע. 

    מפסק מגן תלת פאזי יכול להגן על כל מתקן (חד פאזי, דו פאזי תלת פאזי שאינו כולל מוליך אפס או תלת פאזי שכולל מוליך אפס). במתקן שאינו כולל מוליך אפס, תתכן בעיה עם לחצן הבדיקה של מפסק הפחת. לפיכך יש לנקוט באחד מהפתרונות הבאים:

    א. להביא אפס רק להדק הכניסה של מפסק הפחת ולא להמשיך עימו משם.

    ב. להשתמש במפסק פחת שבו נגד הבדיקה מחובר בין שתי פאזות.

    #121917
    Power
    משתתף

    שלום אריאל. 

    תודה רבה על התשובה. 

    #128351
    Jigy
    משתתף

    אריאל שלום,

     

    אפשר להשתמש בפחות תלת-פאזי שהנגד מחובר בין 2 פאזות לצרכן עם אפס?

     

    תודה מראש

    #128354
    arielsegal
    מנהל בפורום

    שלום,

    במפסק פחת רגיל, חשוב שהמתח יחובר בין פאזה לאפס כדי שנוכל לבדוק באמצעות נגד הבדיקה.

    אין מניעה להשתמש במפסק פחת תלת פאזי במתקן חד פאזי, תוך הקפדה על חיבורים להדקים אליהם מחובר נגד הבדיקה. 

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.