פורום חשמל

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #112673
    Dvir Nagar
    משתתף

    שלום לכולם.. יש לי יחידה חיצונית למזגן 4 כוח וההכנה של הפאקט נמצאת בצד השני של הדירה 25 מטר מהיחידה.. ברצוני להאריך כבל 2.5*5 עד ליחידה, האם אני מחוייב בהתקנת מפסק פאקט ליד היחידה או יכול לסמוך על הפאקט הקיים? כמו כן אני מעביר את הכבל באדמה לפי מה שהבנתי צריך בעומק 80 ס”מ בתוך צינור שחור, לכסות בחול ים 5 ס”מ,להניח סרט זהירות חשמל ולכסות באדמה.. יש עוד משהו שפיספסתי? הצינור השחור יכול להגיע עד ליחידה/לפאקט או שצריך להאריך עם צינור פיג’י לאחר שהצינור השחור יצא מהאדמה?  תודה רבה לעונים  

    #112675
    difrentional
    משתתף

    שלום,

    לפי תקנות מעגלים סופיים ניתן להתקין מפסק שלא בטווח ראייה מהמכשיר רק במצב שהמפסק ניתן לנעילה במצב OFF,  וישנם פאקטים עם נעילה. אני ממליץ ליד היחידה. אתה יכול לחבר בין כבלים במקום הקיים מהדקים בתוך קופסא תיקנית עם שילוט (זהירות חשמל)  ולהתקין את הפאקט ליד היחידה. לגבי הטמנת צינור באדמה מי מה שאני יודע אם אתה מתקין צינור שרשורי קוברה צריך לדעתי לכסות בחול עם  סרט שילוט כפי שרשמת. אם צינור קשיח אפשר לוותר על מילוי חול. 

    #112717
    bentsion
    משתתף

    שלום דביר.

    אני מציע לך לבטל את הפאקט ובמקומו לשים קופסאת חיבורים מוגנת שבתחתית תשים pg, המוביל מהקופסא החדשה עד המזגן יהיה שלם לכל אורכו.

    ליד המנוע תחבר את הפאקט.

    בהצלחה

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.