תודה רבה אריאל,
אם הבנתי נכון, (ואם לא אנא תקן אותי)
בזמן קצר בראשית הצירים של אמפר כפונקצייה של זמן, מתח ההדקים על המנוע הוא שואף ל0 וולט בגלל הקצר
אך עדיין במנוע כא”מ (בגודל של כמעט Un) וכא”מ זה מתפרק דרך נגד הרוטור RM מה שגורם לפיתוח של זרם קצר גבוה במנועים גדולים.
אך ממה שלמדתי זרם זה משפיע רק על המחזור הראשון של הגל (20msec) בתדר של 50HZ
לכן בזרם הלם המתפתח לאחר 0.01 שניות (חצי מחזור הראשון של הגל) חשוב לצרף את זרם ההתנעה של המנוע.
אך לעומת זאת אם ארצה לחשב את הרכיב המחזורי של זרם הקצר(ערך תמידי של זרם הקצר)
אחשב אותו ללא זרם ההתנעה(מכיוון שהמנוע יתפרק מהר מאוד דרך העכבה הקטנה שלו).
תודה מראש!