לכל מנוע יש גרף ,מומנט מול מהירות, במנוע השראה 3 פאזות, המומנט עולה (בקירוב) בצורה לניארית עד ההחלקה הנומינלית,
מעבר לכך עד מומנט מקסימלי , שינויים קטנים במהירות יגררו שינוי מורגש יותר במומנט , עקב גרף בצורה פרבולית יותר, מומנט גבוה מהמומנט המקסימלי שמתקבל בהחלקה קריטית, יגרום לעצירת המנוע, כלומר אין למנוע אפשרות להמשיך להסתובב , העומס עליו גדול מידי, ככל שהמנוע ישנה את המהירות בגרף לכיוון החלקה S=1 כלומר למומנט התחלה , השינוי במומנט ימשיך להשתנות בצורה לא לניארית,
(הערה: הגרף שתארתי הכיוון הסתכלות הוא משמאל לימין, כאשר בחלק הכי שמאלי ההחלקה היא 0 והמומנט 0, דבר שלא יכול להיות במציאות, זו רק נקודה מתמטית על הגרף, ואז ממשיכים ימינה והגרף עולה עד למומנט מקסימלי, ומתחיל לרדת עד למומנט עצירה)
עד כמה שידוע לי ויתקנו אותי המומחים בפורום, משנה מהירות נועד לתת מומנט גבוה בכל המהירויות,