פורום חשמל

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #104626
    סטודנט
    משתתף

    שלום רב לכל חברי הפורום .

    אני סטודנט מצטיין לתואר ראשון בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה בהתמחות מערכות הספק ואלקטרואופטיקה באחד מהמוסדות האקדמיים בארץ ובקרוב התחיל את השנה האחרונה ללימודים (שנה ד’) . כידוע בשנה זו אני צריך לבצע פרויקט גמר בתחום החשמל “מערכות הספק” שכולל בתוכו תכנון חשמל על מנת לסיים את חובותי האקדמיים ובנוסף להצליח להירשם בפנקס המהנדסים תחת מדור חשמל בסוף התואר.

    בתקופה האחרונה אני עובד על חיפוש נושא ומנחה לפרויקט גמר, ומכיוון שבמוסד האקדמי בו אני לומד קיים חוסר הערכה מצד הסגל האקדמי לתחום המערכות הספק וכתוצאה מזה פרויקטים בתחום התכנון בלבד זוכים לציונים נמוכים ביחס לשאר הפרויקטים, לכן החלטתי ללכת על כיוון של פרויקט תכנון עם תוספת כלשהי (לדוגמה תכנון מפעל בשילוב הספקת חשמל מאנרגיה ירוקה, תכנון כלשהו עם בקרה וכו’). כך מצד אחד אני ירצה את האקדמיה לקבלת ציון מספק ומצד שני אני יספק את רשם המהנדסים.

    אבל מחיפוש ארוך באינטרנט אחר נושא לפרויקט לא הצלחתי למצוא אפילו כיוון למשהו מספק, שהיה קצת מקורי ולא עוד פרויקט כמו כל השאר. אז מכיוון שאני בטוח שיש המון תת תחומים בתוך התחום הגדול שנקרא “מערכות הספק” שאני לא מכיר, החלטתי להתייעץ עם אנשים כמוכם מהתחום שיכלו לתת לי כיוון, אז כך:

    1. אני ישמח לשמוע על תחומים רלוונטים לפרויקט, רעיונות לתחום התכנון וכמובן רעיונות לתוספת האפשרית כפי שהוסבר קודם לכן.
    2. אם קיים מקור לרעיונות שאני לא מכיר כגון מגזינים בתחום הנדסת חשמל , כנסים למיניהם וכו’ שמהם אני יכול לקבל השראה אז אני ישמח לשמוע . 
    3. בנוסף אם אתם מכירים מהנדסים שמעוניינים להנחות סטודנטים לפרויקט גמר כמובן שזה יכול לעזור .

     

    תודה מראש

     

     

    #104642
    arielsegal
    מנהל בפורום

    ישי שלום

    צור עמי קשר, אני אנחה אותך

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.