פורום חשמל

מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #117424
    mearkadi
    משתתף

    שלום רב
    קלבתי עבודה לביצוע התקנת עמדת טעינה ולרכב חשמלי מסוג טסלה
    חברת אפקון דורשת התקנת ממסר פחת מסוג RCB TYPE B ולא בפחת סטנדרטי מסוג A שמיועד לזרם ישר וזרם חילופין
    השאלה האם הדרישה זו היא מוצדקת?
    ולאחר שבדקתי בכמה אתרים מצאתי כי באנגליה מחיוב להתקין ממסר פחת מסוג B לעמדות טעינה

    #117433
    arielsegal
    מנהל בפורום

    שלום,

    גם בישראל מחוייבים להתקין מפסק פחת מסוג B לעמדות טעינה.

    ראה הנחיות מנהל מינהל החשמל.

    https://www.gov.il/BlobFolder/legalinfo/hanhayot_minhal/he/Files_Minhal_Hashmal_hanchayot_rechev_hasmali_1911.pdf

    #119459
    12hezyshemtov
    משתתף

    חייב לציין וזה כתוב גם בהנחיות המנהל:

    יש המון עמדות עם הגנה מפני זליגת זרם ישר ושם אין צורך בפחת מדגם B.

    מכיוון שהוא יקר פי כמה יש לבדוק לפני כן בנתוני העמדה.

    #119941
    oren.mal73
    משתתף

    מהם סוגי ההגנה מפני זליגת זרם ישר ?

    #119945
    arielsegal
    מנהל בפורום

    שלום,

    ההגנה בפני זליגת זרם ישר בעמדות טעינה מתחלקת ל:

    מפסק פחת מסוג B,

    מפסק פחת מסוג A או F יחד עם התקן לזיהוי זליגת זרם ישר של עד 6mA בעמדה.

    במתקנים צפים ניתן להתקין משגוח בידוד.

     

    #119951
    elad
    משתתף

    שלום רב,

    מה קורה אם יש זליגה של יותר מ-6mA?

    #119954
    arielsegal
    מנהל בפורום

    העמדה מפסיקה להטעין את הרכב עד לסילוק התקלה

    #119957
    elad
    משתתף

    תודה רבה.

מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.