לכל מנוע במיוחד בסדר גודל כזה יש זליגות טבעיות שבדר”כ מסתכמות בעשרות מיליאמפר בודדות (אם אני לא טועה בדר”כ 2 מיליאמפר לכל 5 קילווט אך לא בטוח) במידה ואתה טוען שהמנוע עם בידוד תקין וישנם זרמים עם ערכים של 8 אמפר יכולות להיות מספר סיבות כמו: קצר מציודים אחרים בקרבת המנוע. חוסר איזון במתחים בכבלי הזנה שאינם מסוככים, כבלים של בקר תדר לא מסוככים, סביבת עבודה עם זיהום גבוה (למשל סביבת עבודה עם רטיבות גבוהה) סביבה עם השראות מגנטית גבוהה באיזור העבודה של המנוע, מתחים לא מאוזנים. כמו כן רצוי לבדוק את המנוע לבידוד כאשר הוא במצב חם לאחר זמן מה שעבד.
נניח שיש מנוע משאבה למשל שמאורק דרך גיד הארקה בכבל הזינה ובמקביל גלוונית מחובר לצנרת מתכתית (אספקה למיכל למשל) שאותה צנרת גם מחוברת להארקה למשל כשירות מתכתי. הדבר דיי דומה למה שתיאר romank (בתקווה שהבנתי נכון) ישנה סיבה להופעת מתח מושרה על צנרת + מוליך הארקה כמקבילים לקו הזינה?