פורום חשמל

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #75198
    elad
    משתתף

    שלום אריאל
    אשמח לדעת מהי צורת ההגנה העדיפה על מנוע מבחינת התחממות?
    מה השיקולים בבחירת שיטת ההגנה?
    האם זה תלוי בהספק המנוע?
    תודה
    אלעד

    #75204
    arielsegal
    מנהל בפורום

    elad אומר:

    שלום אריאל
    אשמח לדעת מהי צורת ההגנה העדיפה על מנוע מבחינת התחממות?
    מה השיקולים בבחירת שיטת ההגנה?
    האם זה תלוי בהספק המנוע?
    תודה
    אלעד

    אלעד שלום
    זיהוי משופר של טמפרטורה פנימית במנוע ניתן למימוש ע”י שילוב של תרמיסטור מסוג PTC בין ליפופי המנוע בתהליך יצורו.
    PTC הינו נגד בעל מקדם טמפ’ חיובי. התנגדותו עולה בתלילות כאשר הטמפרטורה מגיעה לטמפ’ הפעולה הנקובה שלו.
    גודלו הקטן מבטיח אנרציה תרמית נמוכה מאוד ולפיכך מושגת עקיבה מדויקת אחרי טמפ’ הליפופים.
    זה כמעט פיתרון יחידי להגנת מנוע ביישומים המשלבים הנעות והפסקות תכופים.
    הגנה זו אינה מכסה פחת לאדמה או תקלה בבידוד, חימום מיסבים,רוטור תפוס, תת עומס, אובדן פאזה.
    Overload מודד את הזרם במעגל ההזנה של המנוע ולא את הטמפרטורה האמיתית שלו ולכן יתכנו כשלים בפעולתו (פעולת שוא באזורים קרים או אי פעולה באזורים חמים).
    ההגנה הטובה ביותר היא באמצעות ממסר אלקטרוני יעודי להגנת מנועים כמו Solcon MPR 2000
    או מפסק אלקטרוני יעודי להגנת מנוע המכיל פונקציות הגנה יחודיות.

    #81074
    arielsegal
    מנהל בפורום

    elad אומר:

    שלום אריאל
    אשמח לדעת מהי צורת ההגנה העדיפה על מנוע מבחינת התחממות?
    מה השיקולים בבחירת שיטת ההגנה?
    האם זה תלוי בהספק המנוע?
    תודה
    אלעד

    אלעד שלום
    זיהוי משופר של טמפרטורה פנימית במנוע ניתן למימוש ע”י שילוב של תרמיסטור מסוג PTC בין ליפופי המנוע בתהליך יצורו.
    PTC הינו נגד בעל מקדם טמפ’ חיובי. התנגדותו עולה בתלילות כאשר הטמפרטורה מגיעה לטמפ’ הפעולה הנקובה שלו.
    גודלו הקטן מבטיח אנרציה תרמית נמוכה מאוד ולפיכך מושגת עקיבה מדויקת אחרי טמפ’ הליפופים.
    זה כמעט פיתרון יחידי להגנת מנוע ביישומים המשלבים הנעות והפסקות תכופים.
    הגנה זו אינה מכסה פחת לאדמה או תקלה בבידוד, חימום מיסבים,רוטור תפוס, תת עומס, אובדן פאזה.
    Overload מודד את הזרם במעגל ההזנה של המנוע ולא את הטמפרטורה האמיתית שלו ולכן יתכנו כשלים בפעולתו (פעולת שוא באזורים קרים או אי פעולה באזורים חמים).
    ההגנה הטובה ביותר היא באמצעות ממסר אלקטרוני יעודי להגנת מנועים כמו Solcon MPR 2000
    או מפסק אלקטרוני יעודי להגנת מנוע המכיל פונקציות הגנה יחודיות.

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.