פורום חשמל

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #95980
    arielsegal
    מנהל בפורום

    דן היקר שלום

    נאלצתי להסיר את הדיון.

    פורום זה נועד לקידום הרמה המקצועית והחלפת דעות בין חשמלאים.

    איני רוצה לתת יד למלחמות באמצעות הפורום.

    אתך הסליחה.

    אריאל

    #96053
    dmorad
    משתתף

     אריאל שלום,

    כתב אתמול היועץ המשפטי של משרד הכלכלה –

    <b>” לסיום אומר כך</b>: משטר הרישוי של חשמלאים בישראל מצוי בפני קושי גלוי. כ-70% ממבקשי הרישיון לדרגות שבהן מסתייע המנהל בוועדות מקצועיות מייעצות – נמצאים לא כשירים לקבלו. בעלי הסמכות המקצועית לדורותיהם אינם מוכנים לקחת את האחריות למתן רישיון למי שהם סבורים שאינם כשירים מקצועית לכך, במיוחד בכל הנוגע לנושא התחשמלות. מציאות זו בוודאי מעוררת כעסים בציבור “

    כלומר רק 30% !!!!! מהניגשים לוועדה הזו מקבלים את הרישיון המבוקש. יש כאן שתי אפשרויות – או שמשהו בהכשרת החשמלאים במדינה לוקה בחסר, או שוועדה זו רקובה מהשורש.

     נסה לדמיין שרק 30% מהניגשים לבחינות הלשכה של עורכי הדין למשל, או של הרופאים, היו עוברים. האם כולם היו יושבים בשקט ומחכים לבחינה הבאה ? האם לא היו קמים ומבקשים שינוי ?

     האם אתה מדמיין לעצמך עורך דין כזה שנכשל מסתפק בתשובה לקונית כזו שמקבלים מהנדסי החשמל כאשר אינם עוברים את הוועדה ?

     כל מטרתי היא להעיר את החשמלאים שיקומו וימחו נגד העוול הנגרם להם הן בהכשרתם והן בתהליך אישור רישיונם.

     אני רואה וידע כמה אתה משקיע בהדרכות, הגיע הזמן לעשות גם שינוי בתהליך קבלת הרישיון.

    שיהיה ברור – אני לא נגד בחינת המבקשים רישיון, נהפוכו. כל שאני מבקש הוא שהתהליך יהיה הוגן, שקוף וניתן לעירעור, כפי שקורה בכל בחינת בגרות הכי בסיסית או בכל מוסד אקדמי המכבד את עצמו.

     דן מ.

    #96054
    yossi69
    משתתף

    היי דן,

    אני מביע את דעתי בלבד!!!

    אני מבין את דבריך ומסכים עם חלקם ,לא בהכרח חשמלאי שמבקש רישיון שלא מצליח בוועדה אינו בקיא בחומר, יש הרבה לחצים סביבתיים כאלה או אחרים שמשפיעים על ההחלטה ואולי היא צריכה להיות במתכונת אחרת ובטח שלא לחכות תקופה ארוכה מאוד לקבלת שיחה מקצועית גם אם החשמלאי לא עבר את הוועדה .

    אני חושב שהנושא הזה פה בפורום הזה רק מסבך את החשמלאים ובטח את אריאל (מנהל הפורום) בכל תגובה שתהיה, מהסיבה שאריאל נותן פתח למרד חשמלאים להתקומם נגד המערכת או החלטותיה בזה שהוא נותן במה בפורום הזה שאמור להיות רק לשם לימוד .

    לאור הדוגמה שנתת בנושא הרופאים…. לא היית רוצה שיטפל בך רופא שלא הצליח בבחינות של הלשכה ובטח שלרישיון החשמל יש אחריות כבדה, גם כאן הועדה לא תהסס להגיב כי החשמלאי שבא להיבחן צריך להיות מוכן לוועדה.  

    אני יודע ובטח חשמלאים רבים יודעים כמה אריאל משקיע בהכשרת החשמלאים גם על חשבון זמנו הפרטי וזה לא מובן מאליו. אני משוכנע שלאריאל יש דעה משלו בנושא ובטח שלא יעלה אותה פה בפורום כי יש דרכים אחרות לעשות כן. 

    אני מבין את “צעקתך” אני חלק מכלל החשמלאים פה, ונמצאים באותה צלחת .אבל שוב……. לא נראה שזה המקום

    תודה 

     

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.