שלום,
מנסיון שלי מרבית הממירים אינם מקנים בידוד גלווני בין מתח המבוא ליציאה.
על פי רוב המינוס משמש גם כמוליך אפס ביציאה.
משמעות הדבר היא שמי שחלילה נוגע בפאזה ובו זמנית בגוף הרכב בו נמצא הממיר עשוי למצא את מותו בשל ההתחשמלות ובשל העדר הגנות.
זרם הקצר ביציאת הממיר הוא קטן יחסית ובמרבית המקרים אינו עולה על פי 1.5 מהזרם הנקוב של הממיר. לכן יש להתקין נתיך או מא”ז ביציאה שיפסיקו את הזרם בעת קצר מהר ככל האפשר (לפני שהמוליכים יותכו).