פורום חשמל

מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #106830
    hadar987
    משתתף

    ראשית – גילוי נאות – לא מבין בחשמל ולא במנועים אני בונה מחרטה ודרוש לי מנוע 2 כ”ס עם אפשרות לשינוי מהירות בין 0-100 עד כ 3000-3500 נאמר לי שאינורטר יכול להפחית מהירות רק עד לכ 20% אנא…  פתרונות… מקום רכישה… HELP תודה

    #106833
    Ram_Lavi
    משתתף

    מה הכוונה בין 0 ל100?

     

    מה הסל”ד המינימאלי שאתה מוכן לעבוד בו ומה המקסימאלי שאתה מעוניין?

    עם וסת תדר אתה יכול לעבוד בין תדר של 20-25  הרץ לבין 60 הרץ ללא אוורור מאולץ על המנוע.  

    אפשר להרכיב מאוורר שיקרר את המנוע ואז התדר המינימאלי יכול להיות נמוך יותר.

    לפי זה שכתבת שאתה יודע את הספק המנוע אני מניח שתכננת את המומנט הנדרש לך.

    וסתי תדר יש בשפע בשוק, טובים יותר וטובים פחות, יקרים יותר ויקרים פחות.

    אם אתה מתכנן לעבוד בתחום רחב של מהירויות רצוי שתבנה מערכת תמסורת מתאימה.

     

    #106835
    arielsegal
    מנהל בפורום

    שלום

    אכן לא תוכל להפחית לסל”ד נמוך את מהירות המנוע בשל בעית קירורו. נדרש מאוורר חיצוני שיסתובב במהירות קבועה.

    רצוי לפנות לחשמלאי שירכיב לך את המערך. 

    אסור לבצע עבודות כאלה ללא רישיון חשמל

    #106862
    hadar987
    משתתף

    תודה רם ואריה על המענה

    אם לדייק יותר הייתי מעונין בתווך מהירות שבין כ 300 ל3000 סלד 

    • הפניה למישהו שיוכל לבצע לי את זה ???

    שוב תודה

    #106872
    arielsegal
    מנהל בפורום

    מציע שתפנה לסטס פרימק 052-348-3900

    #106877
    Ram_Lavi
    משתתף

    אני גם עושה דברים כאלה

    052-4587758

    #106878
    hadar987
    משתתף

    .O.K  אם כך – אז שאלה אחרונה

    האם קל יותר לשלוט במהירות של מנוע DC ??

    #106879
    Ram_Lavi
    משתתף

    שתי האפליקציות מורכבות באותה מידה. מנוע DC דורש יותר תחזוקה עקב שחיקה של הפחמים. מנוע AC יותר זמין לרוב.

     

מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.