פורום חשמל חיפוש: תגיות: מרחקי בטיחות להחלפת גופי תאורה, רכבת קלה לנושא זה 3 תגובות,2 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה לפני 2 שנים, 8 חודשים על ידי- arielsegal. Log In Register Lost Password מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ) מאת תגובות 5 באוגוסט 2021 בשעה 18:18 #118270 eladמשתתף שלום אריאל, הבחנתי בתוואי הרכבת הקלה בפ”ת כי ישנם מרחקים בין התיילים נושאי מתח לבין רמזורים, עמודי תאורה וכד’ של כ-2-3 מ’. כיצד הדבר עולה בקנה אחד עם תקנות העבודה בגובה לשמירת מרחק של 5 מ’ לפחות? כל טכנאי שירות/חשמלאי שיגיע לטפל במתקנים הנ”ל ממש נמצא בסכנת חיים. אודה לתגובתך קבצים מצורפים (ניתן להוסיף קבצי JPG, GIF, PNG, PDF):עמוד-עם-גוף_-תאורה-scaled.jpg 6 באוגוסט 2021 בשעה 10:57 #118285 arielsegalמנהל בפורום שלום, תקנות עבודה בגובה מחייבות 3.25 מטר מרחק לפחות. למיטב בדיקתי מרחק זה נשמר בקפדנות בין עמודי התאורה לבין רשת החשמל. לצערי המצב בארץ דומה הרבה יותר לתמונה שצירפתי. 12 באוגוסט 2021 בשעה 17:45 #118325 eladמשתתף שלום אריאל, אני מתייחס לקו מתח הגבוה של הרכבת הסמוך לעמודי תאורה, רמזורים וכד’. מדובר על מתח של 25 ק”ו כידוע לך, עם מרחק של בקושי 2 מ’ משירותים מתכתיים האמורים… 13 באוגוסט 2021 בשעה 8:51 #118338 arielsegalמנהל בפורום שלום, הרכבת הקלה בגוש דן פועלת במתח של 1,500 וולט במתח ישר. מתח זה נחשב מתח נמוך מאת תגובות Log In Register Lost Password מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ) יש להתחבר למערכת על מנת להגיב. התחבר שם משתמש: סיסמה: זכור אותי התחבר