האם בממסרי פחת משולבים מא”ז כאשר קורה מצב שעכבת לולאת התקלה לא מתאימה למא”ז הספציפי שהותקן יש השפעה על מנגנון מדידת זרם הגולף (מנגנון הפחת) בכלל שהם משולבים. ברור שההגיון אומר שלא כי זה 2 מערכות נפרדות רק מוודא. ממה שאני יודע אם מנגנון המדידה (שהוא חסר מגעים) מזהה זליגה הוא מיד נותן פיקוד להוריד את המפסק.
אז לסיכום יכול להיות מצב שהמודל הזה לא יגן בפני זרמי קצר אלא רק בפני עומס יתר 1.15*In, זליגה והתחשמלות כן?
קבצים מצורפים (ניתן להוסיף קבצי JPG, GIF, PNG, PDF):
כמו שציינת מערכת ממסר הפחת המשולבת מפעילה את המנגנון המא”ז. אם הייתה השפעה לא היה אפשרי להתקין את המנגנון במצב של הגנה בלעדית. אחד היתרונות במבטח אינטגרלי כזה שלא ניתן לבטל או לעקוף ללא ביטול המבטח כולו כיחידה אחת.
האם נכון להניח שיש חסרון ב rcbo לעומת יחידות נפרדות בנושא של כושר ניתוק.
ז”א כאשר יש יחידת rcbo ונוצר קצר גבוה מעל כושר ניתוק של המנגנון העלול לגרום להיתוך המגעים מין הסתם המעגל האלקטרוני יפגע. לרוב נבחין בכך מלווה בריח שרוף. כאשר היחידות נפרדות יש אופציה לבחור בפחת בעל כושר עמידה (אם קיימת האופציה) של מגעיו לזרם קצר גבוה יותר ובכך “מקריבים” את המא”ז שהוא זול משמעותית יותר.
כלומר שבמקרה של קצר להארקה ובאם המאז הראשי והנתיכים לא יעבדו. והקצר יהיה נניח של 2000 אמפר הפחת ידבק ולא יצליח לנתק את הזרם אפילו שהוא מאד רוצה. נכון?!