אריאל שלום,
תודה על ההסבר.
מעלה את השאלות שנשאלתי בוועדה לטובת הכלל.
ב”ה התבשרתי בתשובה חיובית לקבלת רישיון חשמלאי מהנדס.
בנקודה זו ארצה להודות לך אריאל על כל העזרה והתמיכה אם בפורום, בקורסים השונים ואפילו בפרטי כצריך.
אין ספק שכל עמלך בתחום מעלה את רמת הידע והמקצועיות של החשמלאים השונים בישראל.
תודה רבה! שרק תמשיך להרבות בעשייה זו (:
1. לצייר סכמה של תחמש עד הצרכן..
2. כיוונון הגנות למנוע עם נתונים, לכוון כל מצב, מה תפקידו של LSIG.
3. פחת כיווני, ערכים, אלמנטים.
4. מהו זרם התקלה (קיבולי) לחשב.
5. למה צריך פחת כיווני, למה כל הצרכנים מרגישים את הקצר, מה מרגישים?
6 תקלה חד פאזי במנוע עם התנגדויות (הארקת מנוע + הארקת שיטה של שנאי) . לחשב מתח מגע, האם מסוכן?
7. תקלה שנייה במנוע אחר בפאזה אחרת עם התנגדות, אותה שאלה.
8. איך תפתור את בעיית מתח המגע בתקלה שנייה שהיא מעל המותר?
בהצלחה!