תודה על תשובתך.
להבנתי, כשהיה הגנרטור על הקו-נוע, ובינהם קשר גלווני רצוף, הרי שמדובר במתקן ‘מאופס’ (בלוח של הגנרטור), ובכל זאת הוא צף…אבל טבול כולו במים ובוץ ומסכן את הנכנסים לתחומו.
עכשיו, כשהגנרטור מונח כ-300 מטר מהקו-נוע (מקובע ומוארק ‘שיטה’): מה תהיה שיטת ההגנה??
אוניה ששטה בימים, אפשר להבין. מטוס בשמיים, אפשר ללמוד. אבל מה עושים עם האנדרוגינוס המסוכן הזה?
אם לא אבין את שיטת ההגנה, יהיה מאוד קשה להתכונן להסבר למהנדס הבודק.