פורום חשמל

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #119232
    Erez klein
    משתתף

    שלום לכולם:)

    נתבקשתי ע״י לקוח להתקין שקע חד פאזי עבור טעינת רכב חשמלי תפעולי.

    ברכב מטען מובנה ״לא מבודד״ מצ״ב תמונות.

    האם להזין ע״י מעגל סופי בלעדי?

    האם להתקין שקע סקון למרות שסופק עם תקע יצוק רגיל(לא סקון).

    האם יש צורך במפסק פחת למניעת זליגת DC ? (מקווה שלא כי מייקר משמעותית).

    השקע ימוקם במרפסת מכורה(גג בטון)

    תודה מראש ויום נפלא!

    ‫קבצים מצורפים (ניתן להוסיף קבצי JPG, GIF, PNG, PDF):
    #119235
    Erez klein
    משתתף

    מצ״ב תוית נתוני המטען המובנה והשקע המותקן ברכב אליו מתחבר השקע הכתום של כבל הטעינה

    ‫קבצים מצורפים (ניתן להוסיף קבצי JPG, GIF, PNG, PDF):
    #119246
    arielsegal
    מנהל בפורום

    שלום,

    1. בהסתמך על הנחיות מנהל מינהל החשמל יש צורך במעגל סופי לטובת הטעינה.
    2. אכן יש להתקין תקע ובית תקע בתקן 60309 (סיקון).
    3. ממליץ על התקנת מפסק פחת מסוג A EV או פחת מסוג B למניעת זליגת זרם ישר. 
    4. בעקרון הנחיות מנהל החשמל חלות על רכבים בעלי 4 גלגלים שנועדו להסעת נוסעים.
    #119247
    Erez klein
    משתתף

    ערב טוב אריאל,תודה על ההתיחסות.

    לגבי סעיף 4:

    האם תוכל בבקשה לחדד ?

    הכוונה לרכב חשמלי בעל 4 גלגלים שמשמש כרכב הסעות? 

    (הרי כמעט כל רכב משמש במידה מסויימת להסעת נוסעים)

     

     

     

    #119256
    arielsegal
    מנהל בפורום

    שלום,

    זו בדיוק הכוונה.

    התקנות חלות על רכב מסוג M  או N  כמשמעותו בתקנה 271א’ לתקנות התעבורה, התשכ”א– 1961 המונע באופן מלא או חלקי מאנרגיה חשמלית;

    (1)   רכב מסוג M – רכב מנועי בעל 4 גלגלים לפחות אשר תוכנן, נבנה ויועד להסיע נוסעים;

    (2)   רכב מסוג N –  רכב מנועי מסחרי בעל 4 גלגלים לפחות אשר תוכנן, נבנה ומיועד להובלת טובין או רכב שצוין ברישיונו כרכב עבודה;

    #119259
    Erez klein
    משתתף

    הבנתי,תודה רבה

    ושבת נעימה לכולם:)

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.