פורום חשמל

מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #112197
    romank
    משתתף

    שלום.

    מנוע סינכרוני תורם לזרם קצר בשל הפיכת למקור אנרגיה מסתובב לזמן קצר.

    האם גם מנוע אי סינכרוני תורם לזרם קצר.אם כן,למה?

    תודה.

    ‫קבצים מצורפים (ניתן להוסיף קבצי JPG, GIF, PNG, PDF):
    #112206
    arielsegal
    מנהל בפורום

    אכן מנוע אסינכרוני תורם תרומה לזרם קצר.

    #112220
    romank
    משתתף

    תודה רבה!

    #113513
    luz
    משתתף

     אריאל שלום,

    במתקן עם מנועים גדולים יש להתחשב בתרומתם לזרם הקצר.

    שאלתי היא לגבי מנועים שמוזנים דרך ממירי תדר, מהי השפעת המיישר/קבלים בכניסה לממיר על תרומתו של המנוע לזרם הקצר?

    תודה

    #113560
    arielsegal
    מנהל בפורום

    שלום,

    בקרי מהירות מנוע שיש להם יכולת החזרת אנרגיה לרשת כמו ווסת מהירות ללא הרמוניות AFE – Active Front End drive יאפשרו החזרת אנרגיה לרשת. 

    יתר בקרי מהירות מנוע לא מאפשרים החזרת אנרגיה לרשת.

    קבלים טעונים תורמים לזרם קצר.

    #113641
    luz
    משתתף

    תודה רבה לך אריאל על הפירוט.

    כתבת שקבל טעון תורם לזרם הקצר.

    שאלה בנושא – אני מניח שקבל המחובר במקביל למנוע מקטין את תרומת המנוע לזרם הקצר, בשל מסירת האנרגיה בין הסליל לקבל.

    האם אני טועה?

    תודה

    #113666
    arielsegal
    מנהל בפורום

    שלום מדוייק מאוד למצב מתמיד, אבל קצר הינו תופעה חולפת ולכן במקרה של קצר במנוע יתרום הקבל תרומה לזרם הקצר.

    #120679
    gilgil
    משתתף

    שלום.
    בכמה דוגמאות ראיתי שבחישוב זרם קצר, כשלפסים מחובר מנוע, מחברים את תרומת המנוע לזרם הקצר בצורה סקלרית.
    1. מדוע לא מחברים אותם וקטורית כמו כל חיבור זרמים ?
    2. האם הזוית של זרם הקצר במנוע, זהה לזוית הזרם של המנוע בשימוש רגיל ?
    תודה מראש.

    #120682
    arielsegal
    מנהל בפורום

    1. זוית זרם הקצר מוכתבת על ידי עכבת הקצר ולא על ידי עכבת המקור.

    2. מחשבים בדרך כלל את זרם הקצר המרבי, כדי שהמתקן יעמוד בכל מצב אפשרי (אל תשכח את הזזת המופע בין הפאזות שגורמת לתופעות שונות בשלשת הפזות).

מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.