פורום חשמל חיפוש: תגיות: מגען למנועים, ניתוק דו קטבי לנושא זה 3 תגובות,3 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה לפני 5 שנים, 11 חודשים על ידי- arielsegal. Log In Register Lost Password מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ) מאת תגובות 23 במאי 2018 בשעה 12:04 #102228 shai23משתתף שלום, האם ישנה מניעה לחבר הזנה של 2 מנועים דרך מגען אחד? המגען בעל 4 קטבים. מחבר פאזה+אפס לכל מנוע. 23 במאי 2018 בשעה 13:06 #102233 yossi69משתתף שלום, הכי חשוב שיהיה מתנע לכל מנוע בנפרד לשם הגנה בד”כ מחובר מגען אחד לכל מנוע, יש יתרון לשליטה בפיקוד לכל מנוע. כל עוד המגען יכול “לשאת” שני מנועים אלו יחדיו מבלי לעבור את העומס המותר (בד”כ מנועים קטנים), לא נראה בעייתי . כמובן השימוש הוא במגעי הכוח של המגען (לא במגע הפיקוד) 23 במאי 2018 בשעה 13:43 #102239 shai23משתתף כן כמובן, המנוע מופעל ע”י דרייבר (יש לו א כל הנושא של התנעה רכה + עומס יתר וקצר) עוד בנושא, האם חובה גם לחבר את האפס דרך המגען? או שניתן לחבר את הפאזה בלבד? אציין שהמתקן עצמו הוא ארון בקרה. כך שיש אופציה לנתק את המתקן בשלמותו ע”י שקע תקע 25 במאי 2018 בשעה 14:57 #102256 arielsegalמנהל בפורום שלום המגען חייב לנתק בכל מקרה גם אם הפאזה וגם את האפס כדי שהמנוע בעת הפסקתו יופסק בשלמותו. הייתי בכל מקרה ממליץ על מגען נפרד לכל מנוע. במקרה של טיפול במנוע אחד הדבר מאפשר הפעלת המנוע השני בבטחה. מאת תגובות Log In Register Lost Password מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ) יש להתחבר למערכת על מנת להגיב. התחבר שם משתמש: סיסמה: זכור אותי התחבר