למיטב ידיעתי ההארקה זה בעצם פס מגן שכל החיבורים של הארקות של המכשירים מחוברים אליו,
אם אי אפשר פיזית להאריק (כמו מטוס אונייה ) אז הגוף המתכתי של המטוס או האוניה, הם הייחוס,
אם זה מתקן על הקרקע , כמו חדר ניתוח , אז עדיין זה מחובר להארקה לצורך ייחוס, אבל אין מנגנון אוטומטי שינתק , אלא המשגוח יצפצף, כי אסור שיתנתק בגלל שזה חיוני ( אין סיכוי שבאמצע ניתוח תתנתק מכונת ההנשמה)
העיניין השני מדבר על הפרד מגן, שימוש בשנאי מבדל להפעלת מכשיר אחד, כי אם אתה משתמש בשנאי עבור 2 מכשירים ויש תקלה במכשירים ומופיע על הגוף שלהם מתח, ויש בינהם הפרש פוטנציאלים, אז אתה יכול להתחשמל כשאתה נוגע בשניהם בו זמנית
בזינה צפה אם יש ירידה בבידוד והמשגוח מצפצף, כי מישהו סגר מעגל לאדמה, אז כרגע כאילו יש הארקת שיטה, ומישהו אחר שיגע , יסגור מעגל דרך מי שהתחשמל ראשון