פורום חשמל חיפוש: תגיות: בדיקת הבדדה, התנגדות בידוד, מדידת התנגדות בידוד של עמדת טעינה לרכב חשמלי, עמדת טעינה, רכב חשמלי לנושא זה 5 תגובות,2 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה לפני 3 חודשים, 3 שבועות על ידי- arielsegal. Log In Register Lost Password מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ) מאת תגובות 4 בינואר 2024 בשעה 14:15 #128868 YaV8משתתף שלום, האם יש ערך מינימאלי מסויים לבדיקת הבדדה בעמת טעינה קיימת? נוסף על כך, האם יש צורך ואיזה ערך צריך לקבל בבדיקת הבדדה בין פאזות בעמדת טעינה? תודה מראש. 4 בינואר 2024 בשעה 19:14 #128870 arielsegalמנהל בפורום שלום, יש להבדיל בין מדידת התנגדות בידוד של כבל הזינה עד העמדה לבין מדידת התנגדות בידוד של הכבל מהעמדה לרכב. ערכי בידוד כבל הזינה אמורים להיות לא פחות מהנדרש בתקנות החשמל כלומר 1.5 מגה אום. הבדיקה תערך בין כל המוליכים לאדמה ובניהם (לאחר ניתוק מוליך האפס). התנגדות בידוד הכבל בין העמדה לרכב צריכה להיות לא פחות מ-2 מגה אוהם, כפי שנדרש במכשירי חשמל. 4 בינואר 2024 בשעה 19:58 #128872 YaV8משתתף תודה על התשובה אריאל. האם יש הוראה לבדיקה בין מוליכי הפאזות או רק בין פאזה להארקה? והיכן ניתן למצוא את המידע? 5 בינואר 2024 בשעה 12:52 #128875 arielsegalמנהל בפורום בתקנות החשמל התקנת מוליכים סעיף 57. עקרונית מודדים התנגדות בידוד כדי לוודא שאין קצר כלשהו במתקן. לכן עליך לוודא זאת באמצעות מדידת התנגדות בידוד של כלל המוליכים המשתתפים במעגל הזינה. מאוד מאוד לא נעים לחבר מתקן לחשמל ולהיווכח (בדיעבד) שיש קצר. 7 בינואר 2024 בשעה 10:25 #128899 YaV8משתתף תודה על התשובה. הכוונה שלי הייתה להאם קיים אזכור בחוק לגבי בדיקת התנגדות בידוד למכשירי חשמל המותקנים באופן קבוע (כגון עמדת טעינה)? 7 בינואר 2024 בשעה 21:12 #128907 arielsegalמנהל בפורום שלום, כמו שציינתי בתשובתי, ערך התנגדות הבידוד של מכשירים ניידים ומיטלטלים מוגדר בתקן ישראל 900 ובתקנים אירופאים ובתקני IEC כגדול שווה מ- 2MΩ. מאת תגובות Log In Register Lost Password מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ) יש להתחבר למערכת על מנת להגיב. התחבר שם משתמש: סיסמה: זכור אותי התחבר