פורום חשמל

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #76913
    elad
    משתתף

    שלום אריאל
    מהם השיקולים בבחירת ה-Class המתאים בממסר עומס יתר להגנת מנוע?
    תודה
    אלעד

    #76915
    arielsegal
    מנהל בפורום

    אלעד שלום
    השיקולים בבחירת Class ההגנה של מנוע השראה מבוססים על סוג המנוע והעומס המונע באמצעותו.
    ככל שמשך ההתנעה ארוך יותר כמו במנועים בעלי רוטור בעל כלוב עמוק או כלוב כפול וכן כאשר לעומס יש אנרציה מכנית גדולה כמו במפוחי אויר מאווררים גדולים וכדומה.
    ככל שהאנרציה המכנית גדולה יותר מתארך משך ההתנעה ונדרשת הגנת עומס יתר בעלת זמן תגובה ארוך יותר למניעת הפסקת המנוע על ידי ההגנה.
    קיימים ממסרי עומס יתר בעלי אופיינים 10A,10,20,30. ערכים אלה מציינים את הזמן המרבי שהממסר יפסיק את המנוע בוודאות בזרם הגדול פי 7.2 מזרם הצריכה הנקוב של המנוע.

    #82785
    arielsegal
    מנהל בפורום

    אלעד שלום
    השיקולים בבחירת Class ההגנה של מנוע השראה מבוססים על סוג המנוע והעומס המונע באמצעותו.
    ככל שמשך ההתנעה ארוך יותר כמו במנועים בעלי רוטור בעל כלוב עמוק או כלוב כפול וכן כאשר לעומס יש אנרציה מכנית גדולה כמו במפוחי אויר מאווררים גדולים וכדומה.
    ככל שהאנרציה המכנית גדולה יותר מתארך משך ההתנעה ונדרשת הגנת עומס יתר בעלת זמן תגובה ארוך יותר למניעת הפסקת המנוע על ידי ההגנה.
    קיימים ממסרי עומס יתר בעלי אופיינים 10A,10,20,30. ערכים אלה מציינים את הזמן המרבי שהממסר יפסיק את המנוע בוודאות בזרם הגדול פי 7.2 מזרם הצריכה הנקוב של המנוע.

    #79188
    elad
    משתתף

    שלום אריאל
    מצאתי הבחנה נוספת המתייחסת לסוג המנוע (IEC או NEMA) בבחירת class ההגנה, להלן ציטוט מהמקור:
    The degree of inclination of the trip curve depends
    on the motor’s protection class. IEC motors are
    typically adapted to the application in which they
    are designed to operate. This implies that the
    overload relay is able to handle excess amounts of
    current, very close to its maximum capacity. The
    trip time is the time it takes for a relay to trip during
    overload. The trip time is divided into different
    classes. The most common trip classes are 10, 20
    and 30. Trip class 10 is the most common one for
    IEC motors because they are often adapted to the
    application. NEMA motors are applied with more
    built-in excess capacity, and therefore, the trip
    class 20 is most common.
    אלעדCool

    #85058
    elad
    משתתף

    שלום אריאל
    מצאתי הבחנה נוספת המתייחסת לסוג המנוע (IEC או NEMA) בבחירת class ההגנה, להלן ציטוט מהמקור:
    The degree of inclination of the trip curve depends
    on the motor’s protection class. IEC motors are
    typically adapted to the application in which they
    are designed to operate. This implies that the
    overload relay is able to handle excess amounts of
    current, very close to its maximum capacity. The
    trip time is the time it takes for a relay to trip during
    overload. The trip time is divided into different
    classes. The most common trip classes are 10, 20
    and 30. Trip class 10 is the most common one for
    IEC motors because they are often adapted to the
    application. NEMA motors are applied with more
    built-in excess capacity, and therefore, the trip
    class 20 is most common.
    אלעדCool

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.