1. אני מעדיף את השימוש במערכת שמודדת את המתח בין מוליך ההארקה לבין האדמה בנקודת עמידת הרכב ובמידה וקיים ביניהן הפרש פוטנציאלים העולה על 50 וולט להפסיק את ההזנה לעמדה כולל את מוליך ההארקה. שיטה זו נהוגה בבריטניה ובאירלנד.
2. לגבי עצם שאלתך אני סבור שכוונת ההנחיה היא למדוד את התנגדות האלקטרודה ביחס למסה הכללית של האדמה ולחלק את הערך שמתקבל לעכבת לולאת התקלה ולכפול את התוצאה ב-230 וולט. אם הערך שמתקבל עולה על 50 וולט הרי שיש להתקין הארקה מקומית לעמדת הטעינה, או להשוות פוטנציאלים בין המבנה למקום החניה של הרכב.