פורום חשמל

מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #124008
    shlomoli
    משתתף

    שלום לחברי פורום.

    רוצה להתיעץ עם בעלי ניסיון בנושא הזמנת בדיקת מתקן ע”י חח’י

    אני רציתי להזמין  בדיקה להגדלת חיבור דרך מערכת דיגיטלית באתר של חח”י

    אבל בשלב מילאוי פרטי החשמלאי המזמין מתקבלת הודעה:

    ” אנא ודא מול החשמלאי כי הוא רשום בחברת חשמל “

    רישיון שלי בר תוקף ואני לא מבין מה זה ” רשום בחברת חשמל “

    אולי משהוא יכול להסביר מה הם רוצים בזה.

    תודה

    #124022
    aron david
    משתתף

    תופעה מוכרת. המערכת עוד מלאה באגים.

    הדרך הכי פשוטה ויעילה להזמין בדיקה זה לשלוח לכתובת המייל של מחלקת הבדיקות האזורית של המתקן את הטפסים 

    אני בדרך כלל אחרי כ-3 ימי עבודה מקבל הודעה חוזרת שהבדיקה נפתחה לתשלום. ואז מחזיר מייל ששילמתי ומחכה לתאום תאריך בדיקה שנקבעת לי לאחר כמה ימים נוספים

    #124025
    aron david
    משתתף

    קישור למיילים 

    ללחוץ פה

    חנוכה שמח

    #124026
    shlomoli
    משתתף

    אהרון ,תודה רבה.

    ניסיתי גם דרך הזה , אבל זה מה שקיבלתי בחזרה(מצורף)

    תוכן תשובה שבמחלקת בדיקות של ירושלים ,לא מוכנים לקבל פניה להזמנת בדיקה בעקבות הגדלת חיבור דרך מיילים, אלא אך ורק דרך מערכת דיגיטלית. 

     

    ‫קבצים מצורפים (ניתן להוסיף קבצי JPG, GIF, PNG, PDF):
    #124038
    aron david
    משתתף

    אני בבאר שבע ושם עונים להכל (היום ענו לי על חידוש אספקה)

    אתה יכול לשלוח מייל לבדיקות על התקלה ולבקש שיעדכנו אותך. גם לי היה כתוב פג תוקף רישיון וסידרו לי את זה

    תנסה גם לשלוח ל-103

    וגם להתכתבות עם נציג במערכת ההזמנות הדיגיטלית

    #124043
    shlomoli
    משתתף

    חבל שעזבתי באר שבע  לפני 20 שנה 😃.

    טוב ,  שרק זה יהיו הצרות שלנו.

    תודה רבה.

    חנוכה שמח לכולם.

    • התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה, ‫4 חודשים ע"י arielsegal.
    #124063
    aron david
    משתתף

    לאור מה שכתבת בדקתי ושמתי לב שכל פעם שאני שולח להם מייל אני מקבל מענה אוטומטי עם מסמך כמו שצירפת פה, שהם לא מטפלים בפניות אלו דרך המייל. אבל למעשה הם כן מטפלים . אז תנסה אולי גם אצלכם זה ככה. 

מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.