פורום חשמל חיפוש: תגיות: הגנות לעמדת טעינה, התקנת הארקה לעמדת טעינה, עמדת טעינה לרכב חשמלי, שטח חתך כבלי הזנה לעמדת טעינה לנושא זה 5 תגובות,3 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה לפני שנה, 2 חודשים על ידי- Power. Log In Register Lost Password מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ) מאת תגובות 2 במרץ 2023 בשעה 7:20 #125246 Powerמשתתף שלום אריאל וחברי הפורום עמדת טעינה 22kw מוזנת דרך מא”ז 16A ,כבל 2.5×5 למרחק 10m. בוצע שינוי בהספק של העמדת טעינה ל50% ,מ22kw ל11kw זאת אומרת,עמדה צורכת עד 16A שאלה,האם מצב הזה תקין? או בגלל שאפשר לשנות בחזרה ל22kw,מא”ז וכבל צריכים להיות בהתאם ל22kw? תודה. הדיון הזה עודכן לפני שנה, 2 חודשים ע״יPower. הדיון הזה עודכן לפני שנה, 2 חודשים ע״יPower. 2 במרץ 2023 בשעה 8:47 #125249 MalkaEliמשתתף היי המא”ז בלוח המזין צריך להיות בהתאם לכבל וצורת ההתקנה. גם אם נניח העמדה תכוון לטעינה של 22kw, המא”ז יגן על הכבל. (לא מכיר רכב בארץ שתומך בטעינה כזאת, נכון להיום בדר”כ תלת פאזי עד 11kw, או חד פאזי עד 7.2kw) 2 במרץ 2023 בשעה 8:52 #125250 Powerמשתתף שלום תודה רבה על התשובה. גם אני חושב,האם מא”ז מגן על הכבל אז הכל בסדר. פשות קיימת אפשרות לשנות זרם עבודה,אבל גם במקרה הזה מא”ז עדיין מגן על הכבל. 2 במרץ 2023 בשעה 9:10 #125251 MalkaEliמשתתף אין משמעות לכמה אפשר לכוון את העמדה, המא”ז מגן על המעגל. מה שכן, בעתיד במידה ויגיע רכב עם אפשרות טעינה של 22kw לא יכלו להטעין בהספק כזה. אם יש אפשרות להתקין תשתית מתאימה לעתיד, כמובן שזה עדיף. כך עשיתי אצלי. לרוב אני מעדיף להטעין בקצב איטי 3x10A, ככל שהזמן מאפשר, אין לאן למהר. וגם נראה לי שזה טוב יותר למצברים ולממיר ברכב. 3 במרץ 2023 בשעה 9:33 #125256 arielsegalמנהל בפורום שלום, אכן מומלץ להתקין כבל בשטח חתך מוליכים של 6 ממ”ר לפחות, כדי לאפשר טעינה בזרם של 32A בעתיד. המבטח צריך אכן להגן על הכבל. את זרם הטעינה קובע הרכב או הכוונונים בעמדה. 7 במרץ 2023 בשעה 18:28 #125296 Powerמשתתף שלום אריאל. תודה רבה על התשובה. מאת תגובות Log In Register Lost Password מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ) יש להתחבר למערכת על מנת להגיב. התחבר שם משתמש: סיסמה: זכור אותי התחבר