פורום חשמל חיפוש: לנושא זה 3 תגובות,2 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה לפני 7 שנים, 10 חודשים על ידי- arielsegal. Log In Register Lost Password מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ) מאת תגובות 30 ביוני 2016 בשעה 18:21 #95674 Moticמשתתף שלום לכולם, במקרה קראתי מאמר בנושא שלא כול כך הכרתי, זרמי זליגה במנועים שעובדים עם VFD. בקצרה במנוע שמווסת על ידי VFD נוצרים מכמה סיבות אפשריות זרמי זליגה על מוט המנוע שבסוף הזרם מתפרק במייסבים של המנוע וגורם לחריצים בטבעת שמקיפה אותם ולבסוף נגרם נזק למנוע. רציתי לשאול אם מישהו נתקל בתופעה? תודה. 1 ביולי 2016 בשעה 11:05 #95687 arielsegalמנהל בפורום מוטי שלום. אכן התופעה שציינת ידועה. יש צורך בהארקת ציר המנוע. מבצעים זאת על ידי מברשת מתכתית או פחמים שמתחכחים בציר המנוע ופורקים את הכא”מ הנוצר ברוטור לאדמה. 1 ביולי 2016 בשעה 14:20 #95697 Moticמשתתף שאלה נוספת בבקשה, יש מנועים שמייצרים במיוחד לעבודה עם משנה תדר שכבר קיים בו הפתרון שהצעת? 2 ביולי 2016 בשעה 8:00 #95704 arielsegalמנהל בפורום שלום נתקלתי באתרים רבים במנועים בהם ההתקן הזה מותקן במיוחד באתרי שאיבה, טיהור שפכים והתפלה. מניח שנושא זה חייב להיות חלק ממפרט המנוע. ניתן לבצע גם התקנה פרטנית. מאת תגובות Log In Register Lost Password מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ) יש להתחבר למערכת על מנת להגיב. התחבר שם משתמש: סיסמה: זכור אותי התחבר