שלום,
מחישובים ומנסיוני אני משוכנע שמאלקטרודות מסוג מוט (גם אם מדובר על מערך של 3 אלקטרודות) לא ניתו להגיע לערך עכבת לולאת תקלה תקינה לעמדת טעינה לרכב חשמלי.
מאידך אם הוחלט ששיטת ההגנה בפני חשמול היא מפסק פחת כהגנה בלעדית, יש להשתדל ולעשות מאמצים להגיע לערך הארקה תקין ורק לאחר מכן להחליט על שימוש בשיטה זו.
במקרה זה יהיה צורך להתקין 2 מפסקי פחת כשאחד תפקידו להגן בפני חשמול ושני להגן בפני חשמול והתחשמלות.
ניתן גם להתקין 2 מפסקי פחת של 30 מילי אמפר במקרה זה.