היי אריאל, יש לי שאלה בנושא עמדות טעינה של רכבים טסלה modl 3 וכו’.עמדות טעינה להגנה מפני זליגה לזרם ישר dc משתמשים, משתמשים בפחת מסוג Type B, אבל מה ,האם ההגנה צריך להיות בתחילת הקו , שהפחת מגן מפני חישמול מתחילת הקו ועד סופו, האם הפחת מגן גם על סוף הקו, כולל זליגות שנמצאים בתוך הרכב. ומה קורה אם וכאשר הפחת מסוג B יהיה ליד העמדה , האם הוא אפקטיבי, מה נהוג ?
האם התחליף לסוף הקו יהיה מפסק פקאט ליד העמדה ובתחילת הקו פחת כך נהוג ?
האם תקנות חשמל רשום שחובה לעשות ניתוק מקומי ? אפשר טיפה הרחבה בעניין של עמדות טעינה בבקשה . (מדובר בהתקנות בבתים פרטים).במקרה הזה.
תודה מראש