פורום חשמל

מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #125064
    Erez klein
    משתתף

    לאריאל וחברי הפורום שלום.

    היום פגשתי לקוח בעל רכב לקסוס plug in.

    הוא קיבל מ evadg עמדת טעינה תלת פאזית 22Kw בעלת מחבר type 2  ??? .

    לפי דעתי מדובר בטעות,כלומר עד כה כל רכבי ה plug in בהם נתקלתי דרשו הזנה חד פאזית.

    הלקוח בירר מול גורם בלקסוס ונאמר לו שניתן לטעון את הרכב באמצעות המטען בהזנה תלת פאזית.

    זה לא מסתדר לי.

    האם מישהו נתקל באפשרות כזו?

    מצ״ב תמונות המטען 

     

    #125073
    arielsegal
    מנהל בפורום

    שלום,

    המטען אכן תלת פאזי אבל הטעינה לדעתי היא חד פאזית (רק פאזה אחת פעילה כנראה).

    צריך מתאם לעמדות טעינה כדי לבדוק זאת

    #125264
    Erez klein
    משתתף

    תודה רבה,שבוע טוב.

    #125265
    MalkaEli
    משתתף

    היי

    כל עמדת טעינה תלת פאזי מתאימה גם לטעינה חד פאזית. הספק הטעינה והאם הטעינה תהיה חד או תלת תלויה בתקשורת בין הרכב והעמדה.

    העמדה מספקת מידע לרכב באמצעות הבקר מה המקסימום שהיא מסוגלת לספק (על פי מה שהוגדירו בעמדה. עמדות קבועות הם בדר”כ בהספק של 11 או 22 kw).

    בפועל הרכב ימשוך בהתאם ליכולת של הרכב לטעון, שלפעמים תלוי גם בטמפ’ של המצברים, אחוז הסוללה, וכדומה. 

    בכל מקרה ההספק הכללי והאם חד או תלת,

    יהיה בהתאם לממיר הקיים ברכב.

     

    #125275
    Erez klein
    משתתף

    Eli תודה על המענה .

    אם אני מבין נכון,עמדה תלת פאזית בהספק 11kw /22kw  אמורה לטעון רכב פלאג אין שבד״כ צורך 8-13 אמפר חד פאזי וגם רכב EV שצורך 3x16A וזאת מבלי שבוצע שינוי כלשהו? 

     

    #125276
    MalkaEli
    משתתף

    חיובי.

     

    #125277
    Erez klein
    משתתף

    המון תודה 

מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.