לדעתי יש פה בלבול בהגדרת TNS:
שיטה זו מתקיימת כאשר יש לכל אורך הדרך מוליכים נפרדים לזרמי עבודה (N) ולזרמי תקלה (PE). במקרה המתואר ע”י power הרי שיש את מוליך הרשת המשותף לעבודה ותקלה. ולכן למרות הבלבול (והבלבול קיים גם באחת מתשובות הוועדה בעניין זה. הנה קישור: https://www.arielsegal.co.il/topic/%d7%90%d7%95%d7%a4%d7%9f-%d7%97%d7%99%d7%91%d7%95%d7%a8-tns/), הרי שמדובר בשיטת TNCS ובאופן שהארקת השיטה דרך פה”פ המתקן (ע”מ למנוע איפוס כפול).
אמנם עדיין (לדעתי) השאלה בקשר לצבע מוליך האיפוס/שיטה עומדת בעינה, היות ומשמש גם להארקת השיטה. יותר מכך: מוליך האיפוס בTNCS קלאסי (שקיימת הארקת שיטה בנפרד מפה”פ המתקן), משמש גם לזרמי עבודה וגם לזרמי תקלה. ואילו במקרה זה, הרי שבמוליך האיפוס יזרמו רק זרמי תקלה בלבד (היות ואין מסלול לזרמי עבודה דרך האדמה באופן זה). כך שבהחלט יש שוני מהותי בין מקרה זה למקרה של מוליך איפוס בTNCS קלאסי, ויש בהחלט מקום לדון בצבעו.
אמנם תשובת הוועדה שהביא adi15, אכן מדברת על מקרה קלאסי של TNS (שם יש מוליכים נפרדים לכל אורך הדרך). ולכן ברור ששם מוליך PE שיוצא מנק’ הכוכב לפה”פ ומשמש גם להארקת השיטה, ואך ורק לזרמי תקלה, ברור שצבעו יהיה צהוב ירוק וכתשובת הוועדה.