התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
Emanuel23189משתתף
נכון
תודה רבה .
Emanuel23189משתתףתודה רבה 🙂
אז בעצם אם אני מבין נכון במתקן דירתי אני יכול לעשות “כרצוני ” כלומר מקופסת החיבורים של המונה של חברת חשמל אני כן יכול להתפצל ולשים מאז 25 בראשי ומשם מאז 25 לדירתי ו16 לעמדה בלי צורך בסקלטביות
Emanuel23189משתתףמכיר את ההנחיות .. פשוט לא מזמן התחלנו פרויקט כ50 של עמדות טעינה בחניון בלוח יעודי בחניון והבודק אמר שלא נדרש התקנה סמויה ואפשר להתקין על תעלות רשת ללא צינור
Emanuel23189משתתףשבוע טוב לכולם ,
לא הבנתי מדוע בהזנה מהלוח הציבורי אין בעיה לשלב כבל להזנת עמדת טעינה בתוך תעלה או סולם כבלים הריי ההתקנה צריכה להיות סמויה אז נדרש לשים גם צינור לא ?
Emanuel23189משתתףשלום,
מדוע בצרכנים מסוג מנוע עלית המתח תפחית את הזרם?
Emanuel23189משתתףתודה רבה על התשובה .
הפחת של עמדת הטעינה לא מחובר אחרי הפחת הראשי אלא אחרי המאז הראשי כמו שתמונה שהעלתי עדיין לצערי לא הבנתי איפה הטעות
קבצים מצורפים (ניתן להוסיף קבצי JPG, GIF, PNG, PDF):
Emanuel23189משתתףמדוע אי אפשר ליצור סלקטביות במנגנון המגנטי? הריי אם קיים אותו אופיין הם אמורים לפעול ביחד
Emanuel23189משתתףתודה על התשובה .
עדיין לא הבנתי מה הכוונה של Uimp,Ui,Ue?
ובנוסף ראיתי שלדוגמה כאשר יש NSX63B ורשום TND until 25A אז הrarted current עד 25A לכן לא הבנתי למה רשום 63 בNSX63B ?
Emanuel23189משתתףהאם אפשר ליצור סלקטיבות בעומס יתר על ידי מפסק מסוים ? כלומר להשים מפסק 25 אמפר תלת פאזי עם השעיה בזמן וממנו להתפצל ל25 אמפר תלת פאזי של הבית ו16 אמפר תלת פאזי של העמדה ? לרוב האפשרות של ההגדלת גודל החיבור נפסלת על ידי הלקוח בגלל המחיר שחברת חשמל דורשת מהלקוח לצורך הגדלה .
Emanuel23189משתתףתודה רבה על התשובה המהירה .
לגבי מה שאמרת על לחצני חירום , האם באופן כללי בכל לוח נעול נדרש להתקין גם לחצני חירום להפסקת הזינה ?
לגביי תשובה 3 עדיין לא הבנתי האם מותר להעביר כבלים שלא קשורים לחדר הגנרטור והשנאי באותם חדרים ?
Emanuel23189משתתףמה הכוונה במתכנן בעל רישיון מתאים? אני כחשמלאי מוסמך יכול להתחבר ללוח הציבורי ?
-
מאתתגובות