התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
Morbs21משתתף
אריאל שלום,
ע”פ תקנות התכנון והבנייה מדובר על הכנות בלבד לטעינת רכב חשמלי (עמדת טעינה תותקן ע”י הדייר העתידי).
השאלה שלי האם בהתאם לתיאור הפרויקט הנ”ל אני נדרש לתכנן צינור ייעודי, שיותקן באדמה, מלוח החשמל שיותקן בפיתוח אל כל אחד ממקומות החניה (סה”כ 57 צינורות – כמספר החניות) ?
תודה רבה!
Morbs21משתתףלא מסתדר לי איך ארון תקשורת/בזק עונה על ההגדרה של לוח בתקנות החשמל.
“לוח” – מסד והציוד החשמלי המורכב עליו להבטחה של מיתקן חשמל, לפיקוד ולפיקוח; בית תקע ומפסק שבמהלך של מעגל סופי אינו נחשב כלוח;
Morbs21משתתףשלום,
תודה רבה על המענה, אך אודה לתשובה חד משמעית האם בהגדרת מרווח חופשי במקרה של לוח חשמל מול ארון תקשורת/בזק אני מתייחס למצב ששתי הדלתות במצב פתוח או רק למצב שדלת לוח החשמל במצב פתוח?
תודה רבה!
Morbs21משתתףשלום,
הפרויקט בשלב תכנון. מדובר על מגרש עם 2 בנייני מגורים ללא קומות תת”ק. מקומות החניה בשטח הציבורי המשותף במפלס הקרקע. סהכ 57 מקומות חניה. בהתאם למתואר והדרישה למובלים אל כל אחד ממקומות החניה (עפ תקנות התכנון והבנייה) האם נדרש צינור ייעודי, שיותקן באדמה כהכנה עתידית לעמדת טעינה, אל כל אחד ממקומות החניה?
אריאל – האם תשובתך מתייחסת למצב שעמדות הטעינה מוזנות מהמונה הדירתי?תודה רבה!Morbs21משתתףהיי,
תודה על המענה.
- מסכים איתך שהם אינם מיטלטלים, אך לדעתי הם עונים על ההגדרה של “מכשיר נייח” – מכשיר חשמלי שאינו ניתן להעברה בנקל ממקום למקום. ע”פ ההגדרה “מכשיר קבוע” – מכשיר חשמלי מחובר למבנה, לכן מכאן השאלה שלי שהאם התקנה קבועה מתייחסת למכשיר קבוע כי אין הגדרה להתקנה קבועה בפרק מעגלים סופיים הניזונים במתח עד 1000V.
- למרות התשובה, עדיין הנושא לא ברור לי כי לא ראיתי הגדרה לתקע מיטלטל בפרק הנ”ל בתקנות החשמל.
Morbs21משתתףאריאל, תודה רבה על המענה!
Morbs21משתתףהיי אריאל,
אני מכיר את הנוסחה. לא ניסיתי ברור את השאלה כוונתי הייתה אם יש כלל אצבע לערכים T ו-I כאשר הנתונים אינם ידועים לי, איך ענית לי על זה בסוף התשובה.
תודה רבה!
Morbs21משתתףאריאל שלום,
תודה על המענה.
- לכל בניין יש שתי כניסות עם הפרדה מלאה, כלומר, כל בניין מכיל שני בניינים, אך בהיקף ובשטח הציבורי של כל בניין אין הפרדה בין הכניסות. יש לי שני חיבורים ציבוריים בכל בניין, אחד לכל כניסה, לכן לא ברור לי עדיין אופן ההזנה. השרטוט שצירפתי בהודעה הראשונה מסביר את כוונתי.
- תשתית טעינת רכבים חשמליים – לפי מה שאני מכיר בחניון רובוטי עמדת הטעינה מותקנת על מגש הרכב, חיבור הרכב לעמדת טעינה מתבצע במפלס הקרקע והחיבור החשמלי מתבצע כשהרכב מגיע למקומו בחניון. בנוסף, כשיש חניון רובוטי חח”י דורשת להזין את עמדות הטעינה מהמונה הציבורי ולא ממונה ייעודי לעמדות טעינה כדי למנוע עירוב הזנות. תקן אותי אם אני טועה.
*בנוגע לסעיף 1, אם השרטוט שלי לא ברור, אשמח להסביר את המצב בטלפון.
בברכה ושבוע טוב,
מור.
Morbs21משתתףעדנאן, תודה רבה!
Morbs21משתתףאריאל שלום,
תודה רבה!
מור.
Morbs21משתתףאריאל שלום,
תודה רבה!
איך ניתן לבצע את החיבור בין טבעת הגישור התחתונה לטבעת הגישור ביסוד המבנה מבלי לפגוע בבידוד הרפסודה?
תודה רבה,
מור.
- התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה, 7 חודשים ע"י Morbs21.
Morbs21משתתףאריאל שלום,
תודה על המענה.
זאת אומרת שאין בעיה להתקין כבלים במספר שכבות בתעלה?
תודה רבה ושנה טובה,
מור.
Morbs21משתתףאריאל שלום,
תודה על המענה.
איך אלקטורדת הארקת יסוד באה לידי ביטוי בשיטת ביסוס רפסודה?
תודה רבה ושנה טובה,
מור.
-
מאתתגובות